دریل مگنت

دریل گردبر لوله چیست؟

دریل گردبر لوله چیست؟

شرح و بررسی دریل گردبر لوله

در این جا قصد داریم تا به شرح و بررسی دریل گردبر لوله بپردازیم. به طور کلی دریل ها برای انجام سوراخ کاری روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. این قانون کلی برای همه ی انواع دریل، اعم از دستی، مگنتی، گرد بر و گردبر لوله صادق است. اما سطوح مختلف و سوراخ کاری های متفاوت، باعث می شود تا دریل ها انواع گوناگونی داشته باشند و در مدل های متنوعی طراحی و تولید شوند. مثلا دریلی که برای انجام سوراخ کاری های منازل و نصب انواع لوستر و قاب مورد استفاده قرار می گیرد از نوع دستی می باشد. اما دریل دستی برای انجام کار در پروژه های صنعتی بزرگ مناسب نبوده و بدین منظور از دریل مگنت استفاده می شود. چرا که این دریل ها به پایه های مغناطیسی مجهز هستند که به سطوح متصل شده و کمترین نیرو و لرزش را به کاربر منتقل می کنند.

دریل گردبر لوله چیست؟

اما در این بین دریل هایی وجود دارند که با بهره گیری از مته های گردبر می توانند به جای سوراخ، حفره های دایره ای شکلی درون سطوح مورد نظر ایجاد کنند. تا این جا با دریل مگنت گردبر آشنا شدیم.

دریل گردبر لوله

 

اما دریل مگنت گردبر لوله، نوعی از دریل است که برای انجام سوراخ‌کاری روی لوله‌ها یا هر وسیله‌ی استوانه‌ای شکل اما تو خالی دیگر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرا که این دریل مجهز به سیستم کلمپ زنجیری است که این امکان را به دریل می دهد تا به آسانی روی لوله سوار شود. در ضمن سیستم تراز داخلی نیز در این دریل وجود دارد که باعث ایجاد سوراخ‌های پی‌درپی و هم راستا روی لوله می شود.

بدین منظور می توانید به سایت www.drill-magnet.com مراجعه کرده و با ویژگی ها و قیمت انواع دریل گرد بر لوله آشنا شوید.

 

جهت خواندن مقالات بیشتر در ارتباط با خرید مته گردبر می‌توانید به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *