پخ زن

قیمت پخ زن ورق به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت پخ زن ورق به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت پخ زن ورق

در این جا می خواهیم به عوامل موثر در قیمت پخ زن ورق بپردازیم. این دستگاه با هدف از بین بردن لبه های تیز و برنده ی صفحات فلزی مورد استفاده قرار می گیرد. پخ زن ورق نیز مانند هر دستگاه دیگری تحت تاثیر عوامل مختلفی دارای قیمت های متفاوتی می باشد. لذا باید با آن ها آشنایی داشت تا هنگام خرید پخ زن ورق یا فروش پخ زن ورق دچار مشکل نشویم.

عوامل موثر در قیمت پخ زن ورق

اولین مورد موثر در قیمت این دستگاه، برند تولید کننده ی آن می باشد. لذا هر چه برند مربوطه معروف تر باشد، قیمت دستگاه های آن بیشتر است. در ضمن دستگاه های خارجی در مقایسه با دستگاه های ایرانی قیمت بیشتری دارند.

دستگاه های پخ زن کاربردهای مختلفی دارند و با توجه به کاربردی که دارند، تولید می شوند. لذا تنوع بالای آن ها تنوع قیمتی را نیز در پی دارد. المان های موثر در طراحی و تولید دستگاه عبارتند از: زاویه ی پخ زنی، عرض پخ زنی، ابعاد پخ، اندازه ی المان، نوع ماده ای که پخ زنی روی آن انجام می شود و کیفیت پرداخت.

نوع دستگاه نیز روی قیمت آن موثر می باشد. همان طور که می دانید این دستگاه در چهار نوع دستگاه پخ زن اتوماتیک ورق، دستگاه پخ زن پایه دار، دستگاه پخ زن برقی سیار و دستگاه پخ زن پنوماتیک سیار تولید می شود. لذا قیمت هر یک از آن ها با دیگری متفاوت خواهد بود.

کیفیت قطعات به کار رفته در طراحی و تولید این دستگاه ها نیز در قیمت ها به صورت مستقیم تاثیر دارد. لذا با افزایش کیفیت، قیمت نیز افزایش می یابد.

اگر به خرید این دستگاه و اطلاع از قیمت آن تمایل دارید، تنها کافی است که به www.drill-magnet.com مراجعه کرده و از همه ی ویژگی های دستگاه های پخ زن موجود مطلع شوید.

برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص خرید دریل مگنت و ابزار برش، به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *