پایه مگنت

در مورد پایه مگنت مهر چه می دانید؟

قیمت پایه مگنتی ایرانی مهر

معرفی پایه مگنت مهر

در این قسمت به شرح و بررسی پایه مگنت مهر می پردازیم. طراحی و تولید پایه مگنتی مهر به سال 1350 هجری شمسی در ایران برمی گردد. در ابتدا در کارگاهی با نام مهر، آقای علی آهنامه اقدام به انجام این کار کرد. اما هم اکنون بیش از 5 دهه است که این چرخه ادامه دارد. جالب است بدانید که این محصول حاصل مهندسی معکوس و کپی از پایه مگنتی دریل برند ژرفا می باشد که ساخت کشور هلند است. گرچه اساس کار شرکت مهر تولید پایه مگنت است اما در این سال ها پیشرفت های زیادی کرده و پایه هایی را به تولید می رساند که حدود 10 کیلوگرم سبک تر هستند. اما در عین حال از سیم پیچی دو هسته ای و کف مگنتی بهره گرفته که سبب ایجاد میدان مغناطیسی قوی تر و کارامد تر شده است.

مشخصات پایه مگنت مهر

پایه‌های مگنت مهر برای همه ی دریل های نوع 32 موجود در کشور ایران نظیر بوش، ایبن اشتاک، متابو، آ ا گ، میلواکی و … کاملا مناسب است. ویژگی های این پایه نیز در ادامه مورد بررسی قرار می گیرد.

این پایه قادر به چرخش 360 درجه ای می باشد که آسان تر شدن کاربری و راحت تر شدن تنظیم محل سوراخ کاری توسط کاربر را در پی دارد.

به دلیل بهره مندی از کورس 25 سانتی متری، این پایه قادر است تا به صورت عمودی حرکت کشویی داشته باشد و برای سوراخ کاری تا عمق 25 سانتی متر مناسب باشد.

این پایه دارای قدرت مغناطیسی حدود 2500 کیلوگرم است.

جنس بدنه ی آن از آلیاژ آلومینیوم است.

وزن آن نیز حدودا 30 کیلوگرم می باشد.

پایه مگنتی مهر

بدین ترتیب شما با خرید و استفاده از این پایه‌ی مگنت، هم از محصولی با کیفیت بهره مند می شوید و هم قیمت مناسبی را پرداخت می کنید. در ضمن حمایت از تولید ملی نیز در انتخاب شما نهفته است.

 

جهت مطالعه مقالات بیشتر در رابطه با پایه مگنت می‌توانید به سایت ابزار برقی مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *