پایه مگنت

هنگام خرید پایه مگنتی دریل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

هنگام خرید پایه مگنتی دریل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

نکاتی که هنگام خرید پایه مگنتی دریل باید به آن توجه کنیم:

این بخش مربوط به بررسی نکاتی است که هنگام خرید پایه مگنتی دریل باید به آن توجه شود. پایه مگنتی یکی از ابزارهای صنعتی است که کاربرد زیادی برای دریل های مگنتی دارد. بدین ترتیب که با سوار شدن دریل روی آن ها، میدان مغناطیسی حاصل از آن ها سبب اتصال به سطح شده و لرزش کمتری را ایجاد و به کاربر منتقل می کند. اما برای خرید پایه مگنت چه عواملی را باید در نظر بگیریم؟

1- نیاز

در ابتدا باید نیاز خود را بررسی کرده و طبق نیازی که داریم، از میان پایه های مگنت انتخاب نماییم. چرا که اصل تنوع در تولیدات ایرانی و خارجی این پایه نظیر پایه مگنت بوش، در نظر گرفته شده است.

2- برند پایه مگنتی دریل

سپس باید نسبت به برندی که می خواهیم از آن خرید کنیم، آگاه شده و تحقیقات لازم را به عمل آوریم.

3- کیفیت پایه مگنتی

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کرد، کیفیت قطعات به کار رفته در تولید پایه مگنتی دریل می باشد. مثلا هر چه میدان مغناطیسی تولید شده توسط این پایه قوی تر باشد بهتر است. میزان حرکت عمودی پایه و عمق سوراخی که قادر به ایجاد آن می باشد نیز از دیگر مسائل مهم به شمار می آید.

توجه داشته باشید که قرار است از این پایه ها در ارتفاع، به صورت عمودی، افقی و حتی وارونه نیز استفاده شود و هر چه وزن سبک تری داشته باشند بهتر است. البته قابلیت حمل و نقل نیز از دیگر ویژگی های این ابزار است که کاهش وزن آن در سهولت حمل و نقل نیز موثر است.

4- قیمت و خدمات پس از فروش

قیمت نیز از دیگر عوامل موثر در هر خریدی می باشد. شما باید با توجه به نیاز خود و میزان هزینه ای که می توانید تقبل کنید، انتخاب خود را انجام دهید. بدیهی است که قیمت برندهای معتبر بیشتر از سایر برندها باشد اما در بلند مدت سودآوری آن ها مشخص خواهد شد.

گارانتی و خدمات پس از فروش نیز باید هنگام خرید هر محصولی مد نظر قرار گیرد.

همه چیز در مورد پایه مگنتی بوش

برای خواندن مطالب بیشتر در خصوص پایه مگنتی دریل، به مجله تخصصی ابزار برقی مراجعه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *