دریل مگنت

دریل مگنت با مته گردبر

دریل مگنت با مته گردبر

دریل مگنت با مته گردبر

دریل مگنت با مته گردبر اگر دقت کرده باشید حتما متوجه شده اید که دریل های مگنت قدیمی برند هایی همچون جپسون (JEPSON) ، ای جی پی (AGP) و یا یوروبر (EUROBOOR) جای خود را به نمونه های جدید داده اند. دلیلش را می توان مزایا و قابلیت هایی دانست که در نمونه های جدید به چشم می خورند، قابلیت هایی که توانسته اند عصای دست کارخانه های بزرگ و حتی کارگاه های ساده در انجام امور سوراخکاری و فعالیت های عمرانی باشند. آنچه دستگاه های دریل مگنتی جدید را متمایز ساخته وجود مته های گردبری است که سوراخکاری را بسیار سریع رقم می زند. عده ای بر این باورند چنین دریل هایی به نسبت نمونه های قدیمی 3 الی 4 برابر پرسرعت تر ایفای نقش می کنند و جالب تر این که سوراخکاری ها را تنها طی یک مرحله به پایان می رسانند مزیتی که نمی توان آن را نادیده گرفت. دوام بالایی دارند، به راحتی شکسته نمی شوند، از قابلیت ایجاد سوراخ با قطر های مختلف از 12 تا 120 میلی متر بهره مندند و مهم تر از همه این که قلاویزکاری را به عنوان فعالیتی جدید پیاده سازی می کنند.

 

تعمیر دریل مگنت های یوروبور

 

عیب یابی دریل مگنت

آشنایی با برخی موارد سبب می شود با یک اقدام به موقع بتوانید مانع از خراب شدن دریل مگنت شوید. اگر احساس کردید پایه مگنتی بر سر جای خود ثابت نمی ماند این احتمال وجود دارد که فلز مورد استفاده به حیث ضخامت، نازک است در چنین مواقعی بهترین کار استفاده از تکه ای فلز به منظور افزایش ضخامت می باشد. اگر مواردی از قبیل خاک و یا براده های فلز به قدری زیر مگنت جمع شده بودند که پایه مگنت به خوبی سر جای خود ثابت نمی ماند سعی کنید دستگاه را یک پاکسازی اساسی کنید. احتمال دیگر این است که پایه مگنت شما نیم سوز شده و یا برد رکتیفایر آن ایراد پیدا کرده است در این صورت برای سیم پیچی پایه مگنت خود باید نزد متخصص این کار بروید و یا برای خرید برد رکتیفایر به فروشنده قطعات یدکی دریل مگنت مراجعه نمایید . اگر مته های گردبر مملو از براده شده باشند باز هم تمیزکاری ضروری خواهد بود کافی است گردبر را از جای خود جدا کرده و براده ها و موارد مشابه را جدا سازید. اگر گردبر به صورت متوالی می شکند به گونه ای که احساس می کنید طبیعی و معمول نیست ممکن است گردبر شما فرسوده شده و نیاز به تعویض داشته باشد. مهم ترین مشخصه ای که به شما ثابت می کند گردبر برای استفاده مناسب است یا خیر دندانه های گردبر است بنابراین مدام آن ها را بررسی نمایید و با دندانه های گردبر سالم تطبیق دهید. ممکن است شکستن گردبر ناشی از عدم اتصال مناسب به میله آربور باشد، بنابراین بهتر است آن را به خوبی سفت نمایید. میله آربور با کمک گرفتن از روغن های روان کننده قابلیت خود را باز می یابند از این رو روانکاری را فراموش نکنید. عدم جاسازی صحیح مته گردبر در مورس دستگاه کافی است تا دور موتور افزایش یافته، مته خارج شده و غیر قابل استفاده گردد به این مورد توجه کافی داشته باشید.

 

تعمیر دریل مگنت های جپسون

 

 

تعمیر دریل مگنت یوروبر، جپسون و ای جی پی

با تمام ویژگی ها و مزایایی که محبوب ترین دستگاه دریل مگنت همچون یوروبر هلند (EUROBOOR)، جپسون بلژیک (JEPSON) و ای جی پی تایوان (AGP) و قیمت دریل مگنت که دارند ممکن است شاهد کند شدن فعالیت این وسیله ها و یا خراب شدنشان باشید. به رغم این که آشنایی با عملکرد و قطعات دریل مگنت می تواند در چنین مواقعی کمک کننده باشد اما بهتر است کار را به کاردان بسپارید. تعمیر دریل مگنت به عنوان وسیله ای که با برق کار می کند بیش از هرچیز نیازمند تخصص و تجربه است بنابراین با مراجعه به نمایندگی زبده خیال خود را آسوده نمایید. خدمات نگهداری و سرویس دوره ای دریل مگنت را به متخصص و نمایندگی های معتبر این کار بسپارید.

 

تعمیر دریل مگنت های ای جی پی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *