پخ زن

پخ زن ورق چیست؟

خرید پخ زن

پخ زن ورق چیست؟

دستگاه پخ زن ورق، دستگاهی است که با هدف پخ زنی سرد روی ورقه های انواع فلزات نظیر آهن، استنلس، استیل و فولاد تولید می‌شود. این کار از طریق ابزارهای فرزکاری همراه با تیغچه‌های الماسه صورت می‌گیرد. این دستگاه می‌تواند لبه‌های تیز و برنده‌ی قطعات را حذف کند، لذا با هدف زیبایی ظاهری و افزایش ایمنی از آن استفاده می‌شود. علاوه بر این آماده‌سازی ورق‌های فلزی و لوله‌های فلزی برای انجام جوشکاری نیز نیاز به پخ زنی دارد. در ادامه به معرفی انواع دستگاه پخ زن و روش‌های خرید پخ زن و قیمت پخ زن ورق می‌پردازیم.

 

خرید پخ زن

 

دستگاه پخ زن اتوماتیک ورق:

به طور کلی فرایند پخ زنی یک فرایند بدون صدا می باشد که این نوع دستگاه پخ زن این کار را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت اپراتور انجام می‌دهد. برای این کار از ابزارهای خاص فرز کمک گرفته شده و به مجرد این که دستگاه به پروفیل ورق قفل شود، کار پخ زنی اتوماتیک آغاز خواهد شد.

دستگاه پخ زن پایه دار:

از این دستگاه برای پخ زنی بخش خارجی ورق‌های خطی کوچک و متوسط استفاده می‌شود. این کار به صورت دستی و با به کارگیری یک الماسه تنگستن کاربیدی تجاری (iso) صورت می‌گیرد. بدین ترتیب که دستگاه روی ریل‌های راهنما حرکت کرده و کار خود را انجام می‌دهد.

دستگاه پخ زن برقی سیار:

برای المان‌های خطی کوچک و متوسط از این دستگاه برای پخ زنی خارجی و برای المان‌های خطی کوچک و بزرگ مانند ورق‌های فلزی برای پخ زنی داخلی و خارجی از این دستگاه می‌توان استفاده کرد. این دستگاه نیز مانند نوع قبلی به صورت دستی و با یک الماسه کار می‌کند.

دستگاه پخ زن پنوماتیک سیار:

این دستگاه بسیار شبیه به نوع برقی سیار است با این تفاوت که بدون جریان برق کار می‌کند. این دستگاه، سبک بوده و استفاده از آن بسیار آسان است.

فروشگاه اینترنتی دریل مگنت با ارائه‌ی انواع پخ زن از برندهای معتبر اروپایی و خدمات تعمیرات پخ زن بهترین مرجع برای استعلام قیمت و خرید پخ زن ورق  است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *