دریل مگنت

دریل مگنت ایرانی و قابلیت‌های آن

خرید دریل مگنت ایرانی

قابلیت‌های دریل مگنت ایرانی

در این بخش قصد داریم تا به دریل مگنت ایرانی و قابلیت های آن بپردازیم. از آن جایی که دریل های مگنت کاربرد فراوانی در صنعت دارند، تولیدکنندگان زیادی در این زمینه فعالیت می کنند. شرکت های داخلی نیز از این گروه عقب نمانده و به تولید دریل مگنتی ایرانی پرداخته اند. و در نتیجه کارفرمایان نگران قیمت دریل مگنت نخواهند بود.

پایه مگنت ایرانی

دریل ها به طور کلی برای انجام کارهایی نظیر سوراخ کاری، قلاویز زنی و براده برداری در صنایع مختلف به کار گرفته می‌شوند که به دلیل نوع کاربردی که دارند، نیرو و فشار زیادی به سطح مربوطه وارد می سازند. این نیرو باعث لرزش و ایجاد فشار روی اپراتور آن می شود. لذا در پروژه های بزرگ و دارای ارتفاع، از دریل های مگنتی استفاده می کنند که پایه مغناطیسی آن‌ها به سطح مورد نظر متصل شده و از ایجاد لرزش و فشار روی بدن اپراتور جلوگیری می‌کند.

پایه مگنت های مهر و مومن نیز با تولید پایه های مغناطیسی با کیفیت و ارزان قیمت در سال های اخیر طرفداران زیادی به دست آورده اند.

گرچه برندهای خارجی زیادی در این حوزه فعالیت داشته و محصولات با کیفیتی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند، اما در داخل کشور نیز تولیدکنندگان معتبری حضور دارند که دریل های مگنتی با کیفیت بالایی را تولید کرده و به بازار فروش عرضه می‌نمایند. با این کار هم هزینه‌های تولید و واردات محصولات کاهش یافته و هم مصرف کنندگان محصولاتی با قیمت مناسب دریافت می کنند.

در این میان،‌ کلینیک ابزار به عنوان تنها تعمیرگاه تخصصی دریل مگنت در ایران توانسته است با بیش از ۳۰ سال تجربه مرتبط و حضور کارشناسان فنی مجرب به استفاده کنندگان این دریل مگنت ها اطمینان دهد که نگران خدمات پس از فروش آن نباشند.

قیمت دریل مگنت ایرانی

در مقایسه با برندهای خارجی، بسیار مقرون به صرفه بوده و کیفیت خوبی هم دارد. در دوره ای که به دلیل تحریم ها، واردات اجناس خارجی کمی سخت شده و اوضاع بد اقتصادی سبب عدم تمکن مالی برای خرید ابزارآلات و تجهیزات خارجی شده است. خرید دریل مگنت ایرانی هم مقرون به صرفه بوده و هم حمایت از تولید ملی را به همراه دارد. بدین ترتیب همه ی جامعه از مزایای خرید محصولات ایرانی بهره‌مند می‌شوند و در دراز مدت نتایج این گونه حمایت‌ها مشخص خواهد شد.

 

قیمت دریل مگنتی ایرانی محک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *