معرفی دریل مگنت

FE 60R/LX

اف ای پاورتولز

دریل مگنت FE 60R/LX محصول شرکت FE POWERTOOLS

ساخت کشور آلمان

دریل با پایه مگنت مدل FE 60 R/LX به دلیل قابلیت استفاده از مته ته‌کونیک تا سایز ۲۵ و نیز توان موتور خیلی بالاتر نسبت به مدل FE50، دریل مگنت کامل‌تری است. این دریل مجهز به مایع خنک کننده و دارای قابلیت کار با مته ته کونیک تا سایز ۳۲ و مته گردبر تا سایز ۶۰ و مته ته گرد همراه با سه نظام و دنباله سایز ۲۰ میلی‌متر می‌باشد.

قیمت دریل مگنت قلاویززن اف ای آلمان مدل FE60RLX
دریل مگنتی آلمانی
FE powertools made in germany
دریل مگنت اف ای پاورتولز
about Magnetic Drilling Machine FE 100RLX

درباره

اف‌ای‌پاورتولز

معرفی دریل مگنت قلاویززن FE 60 R/LX اف‌ای‌پاورتولز را همچون گذشته و همانطور که در توضیحات دیگر محصولات این کارخانه دیدید با معرفی کارخانه اف‌ای‌پاورتولز شروع می‌کنیم. یکی از دلایل این کار، شناساندن این برند معتبر جهانی ساخت آلمان مجهز به تکنولوژی روز دنیا به دنیای صنعت ایران است. برای دیدن توضیحات کامل و آشنایی با این برند می‌توانید به صفحه معرفی برند اف‌ای‌پاورتولز مراجعه کنید. اما به طور خلاصه باید گفت که کارخانه اف‌ای‌پاورتولز از پیشرفته‌ترین کارخانه‌های نسل جدید ساخت دریل‌مگنت و ماشین آلات صنعتی مستحکم در آلمان است. دریل مگنت اف‌ای‌پاورتولز به سراسر دنیا صادر می‌شود و برای ولتاژهای برقی مختلف موجود و از اهمیت ویژه‌ای در سایت‌ها و کارگاه‌های سراسر دنیا برخوردار است.

مشخصات دریل قلاویززن FE 60 R/LX

دریل مگنت قلاویززن FE 60R/LX با پایه مگنتی به دلیل قابلیت استفاده از مته ته‌کونیک تا سایز ۳۲ و نیز توان موتور خیلی بالاتر نسبت به مدل FE50، دریل مگنت کامل‌تری است. این دریل مجهز به مایع خنک کننده و دارای قابلیت کار با مته ته کونیک تا سایز ۲۵ و مته گردبر تا سایز ۶۰ و مته ته گرد همراه با سه نظام و دنباله سایز ۲۰ میلی‌متر می‌باشد.

وزن پایین ۱۵ کیلوگرمی در کنار قابلیت‌های ذکر شده در بالا و قلاویززنی تا سایز M20، سیستم خنک کننده اتوماتیک این دریل مغناطیسی را به دریلی محبوب و کارآمد در بین صنعت کاران تبدیل نموده است.

تحویل درب محل

ضمات اصالت کالا

دریل مگنت قلاویززن اف ای پاورتولز مدل FE 60 R/LX

برای اطلاع از مشخصات فنی، توضیحات محصول، دانلود کاتالوگ محصولات اف ای پاورتولز و دیدن ویدئوی کار با این دریل مگنتی کلیک کنید.

دریل مگنت قلاویززن مدل FE 60R/LX به دلیل قابلیت استفاده از مته ته‌کونیک تا سایز ۲۵ و نیز توان موتور خیلی بالاتر نسبت به مدل FE50، دریل مگنت کامل‌تری است. این دریل مجهز به مایع خنک کننده و دارای قابلیت کار با مته ته کونیک تا سایز ۳۲ و مته گردبر تا سایز ۶۰ و مته ته گرد همراه با سه نظام و دنباله سایز ۲۰ میلی‌متر می‌باشد.

وزن پایین ۱۵ کیلوگرمی در کنار قابلیت‌های ذکر شده در بالا و قلاویززنی تا سایز M20، سیستم خنک کننده اتوماتیک این دریل مغناطیسی را به دریلی محبوب و کارآمد در بین صنعت کاران تبدیل نموده است.

دریل با پایه مگنت مدل FE 60R/LX با گارانتی ۱۲ ماهه تعمیرات تخصصی کلینیک ابزار (ابزار برقی رحمانی) به خریداران ارائه می‌شود.

برای دیدن اطلاعات کامل محصول در سایت FE POWERTOOLS به لینک روبرو مراجعه کنید: Magnetic Drilling Machine FE 60 R/L X – Fe Powertools

 
  • قدرت موتور: ۱۶۰۰ وات
  • قدرت مگنت: ۱۰.۴۰۰ نیوتن
  • مته گردبر: تا سایز ۶۰ میلی‌متر
  • ته کونیک: تا سایز ۲۵ میلی‌متر
  • بور قو: تا سایز ۵۰ میلی‌متر
  • مته مارپیچی: Ø ۲۵ میلی‌متر (۱ “)
  • قلاویز زنی: سایز M5 تا M20
  • کورس: ۱۶۰ میلی‌متر
  • اسپیندل: MT3 ، ۱۹ میلی‌متر (۳/۴ “) Weldon
  • مجهز به:‌دو کلید دیمر برای تنظیم قدرت و سرعت دریل کاری و قلاویززنی
  • گیربکس: دو سرعته مکانیکی
  • وزن: ۱۵ کیلوگرم
  • ساخت: کشور آلمان
  • گارانتی: یک سال خدمات تعمیرات تخصصی کلینیک ابزار (ابزار برقی رحمانی)
  • دریل مگنت FE 60R/LX
  • پین مته ۷۵
  • آچار آلن ۴
  • قلاویززن M10
  • قلاویززن M12
  • قلاویززن M16
  • کیس مقاوم

دریل مگنت اف ای پاورتولز

خرید دریل مگنت آلمانی

قیمت دریل مگنت

در سال های اخیر به دلیل افزایش قیمت ارز و تحریم‌ها امکان خرید ابزارآلات صنعتی آلمانی در ایران با مشکلات زیادی همراه بوده است. فروشگاه آنلاین دریل مگنت در این میان توانسته است با دریافت نمایندگی فروش دریل مگنت های ایبن اشتاک، اف ای پاورتولز، بی دی اس و جپسون شرایطی را فراهم کند تا همچنان صنعتکاران داخلی بتوانند از ابزارآلات اروپایی با قیمت مناسب استفاده کنند. قیمت دریل مگنت اف ای پاورتولز در مقایسه با کارایی و کیفیت بالای قطعات و ساخت آن بسیار مقرون به صرفه است و انتخابی هوشمندانه برای پروژه های سازه‌های فلزی، صنایع نفت و گاز،‌ ساختمان سازی و … می‌باشد.

قیمت دریل مگنت قلاویززن FE 60R/LX اف ای پاورتولز آلمان باتوجه به وزن پایین ۱۵ کیلوگرمی در کنار قابلیت‌های ذکر شده در بالا و قلاویززنی تا سایز M20، سیستم خنک کننده اتوماتیک این دریل مغناطیسی را به دریلی محبوب و کارآمد در بین صنعت کاران تبدیل نموده است.

قیمت دریل قلاویززن FE 60RL/X


قابلیت‌های دریل قلاویززن

FE 60RL/X

اف ای پاورتولز

در ادامه معرفی و قیمت مناسب دریل مگنت قلاویززن FE 60R/LX اف ای آلمان ذکر این نکته ضروری است که دریل مگنت قلاویززن مدل FE 60 R/L X با قابلیت قلاویززنی تا سایز M20 از دیگر دریل مگنت‌های ۶۰ متمایز می‌شود، کنترل جریان توان خروجی و سرعت توسط کلید‌ دیمر و وجود کلید چپ گرد و راست گرد از دیگر ویژگی‌های این دریل مغناطیسی قلاویززن است.

برای دیدن اطلاعات کامل دریل مگنت قلاویززن FE 60 R/L X در سایت FE POWERTOOLS به لینک زیر مراجعه کنید:

Magnetic Drilling Machine FE 60 R/L X – Fe Powertools

FE

گارانتی تعمیرات تخصصی دریل مگنت

در کنار خرید دریل مگنت قلاویززن FE 60R/LX با گارانتی ۱۲ ماهه تعمیرات تخصصی کلینیک ابزار (ابزار برقی رحمانی) به خریداران ارائه می‌شود.

محافظت از مته گردبر

یکی از مهمترین نکاتی که باید در استفاده و خرید دریل مگنت قلاویززن FE 60R/LX رعایت شود، محافظت و نگهداری از مته گردبر آن می‌باشد. روغن یا آب صابون در سوراخکاری موجب روان نمودن درون مته و محل سوراخکاری و در نتیجه طول عمر مته خواهد شد. سیستم خنک کاری اتوماتیک با یک محفظه آب صابون که توسط اپراتور پر می‌شود یکی از برترین ویژگی های این دریل مگنتی است.
فروشگاه اینترنتی دریل مگنت این امکان را برای خریداران فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند مته گردبر های مورد نظر را از طریق فروشگاه زیرمجموعه خود به نام مته سرا خریداری کنند.