فروشگاه تخصصی دریل مگنت

خرید دریل مگنتی برای ساخت سازه‌های فلزی

خرید دریل مگنتی

موضوع بحث ما در این بخش روش‌های خرید دریل مگنتی است. شناخت دریل مگنتی مناسب با نیازهای شما و خرید آن با قیمت مناسب از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبان مشاغل و کارگاه‌های ساخت سازه‌های فلزی است.

قطعا همگی شما با تنوع کیفیت و قیمت های دریل‌مگنت‌های موجود در بازار آشنا هستید. در این میان دریل مگنتی‌های آلمانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند. آوازه ی این محصولات تا جایی زیاد است که در بازارهای جهانی همواره مورد استقبال مصرف کنندگان قرار می گیرد. در بازار کشور ایران نیز محصولات کشور آلمان همواره مورد توجه قرار داشته و به همین دلیل است که بخش بزرگی از این بازار به محصولات آلمانی تعلق می گیرد. اما یکی از دغدغه های مصرف کنندگان همواره روش های خرید این گونه محصولات می باشد. چرا که در پی اعمال تحریم ها و کاهش معاملات و واردات محصولات خارجی، تامین این گونه تجهیزات کمی با مشکل رو به رو شده است.

یکی از روش های خرید دریل مگنت آلمانی، خرید به شیوه ی سنتی و قدیمی می باشد. این روش که از سال ها قبل مرسوم بوده و امروزه نیز هم چنان کاربرد خود را دارد برای همه ی افراد آشنا و قابل تصور است. بدین ترتیب که تنها کافی است تا به مراکز فروش معتبر محصولات و تجهیزات صنعتی مراجعه کرده و نسبت به خرید دریل مغناطیسی آلمانی اقدام کنید. در این روش تنها کافی است تا از مراکز فروش معتبر و حتی الامکان نمایندگی های مجاز خرید خود را انجام دهید.

اما روش دیگری که امروزه کاربرد وسیعی پیدا کرده و سبب شده تا بسیاری از مراحل خرید آسان تر گردیده و زمان و هزینه های اضافی را حذف کرده است، روش خرید غیر حضوری و اینترنتی می باشد.

در این بین علاوه بر فروشگاه‌های موجود در سطح کشور، فروشگاه‌های اینترنتی معتبری وجود دارند که در این زمینه خدمات بسیار مطلوبی به شما ارائه می دهند. چرا که نه تنها در هزینه‌ها و زمان شما صرفه‌جویی می‌کنند و شما را از طی مراحل حمل و نقل و تقبل هزینه‌های آن، فارغ می سازند، بلکه با بهره‌گیری از نظر مشاوران و کارشناسان خود به شما مشاوره های تخصصی نیز ارائه می دهند. با این کار شما بهترین ابزار مورد نظر خود را خریداری خواهید کرد. در همین راستا مراجعه به سایت www.drill-magnet.com را به شما پیشنهاد می‌کنیم.‌

انواع دریل مگنتی

دریل مگنتی سبک و کاربردی

شاید به جرات بتوان گفت که دریل های مگنت برقی (electric) متداول‌ترین نوع این دریل‌ها هستند. سبک بودن، ارزان بودن و تنوع سایز از جمله ویژگی‌های بارز دریل مغناطیسی‌های سبک و کاربردی است. استفاده از آن‌ها نیز بسیار آسان است و تنها کافی است به برق متصل شده و توسط اپراتور به کار گرفته شود. البته آسان بودن استفاده از آن‌ها به معنای به کارگیری توسط افراد غیرحرفه‌ای نیست.

انواع دریل مگنتی

دریل مگنتی کارگاهی و صنعتی

دریل مگنت‌های کارگاهی و صنعتی به دلیل تطبیق‌پذیری با سوراخکاری‌های متفاوت مانند گردبر، مارپیچی، قلاویززنی و ... مناسب برای سوراخکاری با مته‌گردبرهای بلند است. و به همین دلیل این دریل مغناطیسی‌ها برای استفاده در کارگاه‌های بزرگ و صنایع و سازه‌های فلزی گزینه‌ی مناسب‌تری هستند. در کنار ویژگی‌های مذکور، کاربری آسان، خطر عملکرد نادرست را توسط اپراتور کاهش می‌دهد.

انواع دریل مگنتی

دریل مگنتی کامپکت

دریل مگنت‌های کامپکت به دلیل کوچک و جمع و جور بودن برای سوراخکاری در ارتفاع ایده‌آل هستد. کار در فضاهای تنگ و مکان‌هایی که دسترسی به آن دشوار است - حتی زمانی که به صورت عمودی و بالای سر کار می‌کنید، با مشکلات زیادی همراه است و برای سوراخکاری به دریلی نیاز است که بتوان به راحتی جابه‌جا نمود. در کنار ویژگی‌های ذکر شده لبه‌های گرد در گوشه‌های این مدل از دریل‌ها مناسب برای سوراخکاری در زوایای متفاوت است.

 

انواع دریل مگنتی

دریل مگنتی اتوماتیک

دریل مگنت‌های اتوماتیک موجب صرفه جویی در زمان و هزینه هنگامی که حجم کار و تعداد سوراخ‌ها زیاد است،‌ می‌شود. به لطف عملکرد اتوماتیک و زمان‌بندی شده‌ی این دریل‌ها زمان‌های کاری را می‌توان تنظیم و برنامه‌ریزی کرد. استفاده از این دریل مغناطیسی‌های اتوماتیک به اپراتور قدرت کنترل فرآیند سوراخکاری را می‌دهد.

 

دریل مگنتی چیست؟

دریل مگنتی نوعی از دریل است که با اتصال به فلزات، می‌توان عملیات سوراخکاری را به راحتی و با سرعت بیشتری نسبت به گذشته روی آن‌ها انجام داد. اما همین دریل‌ها نیز در انواع مختلفی تولید می‌شوند که در ادامه به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

زمانی که در پروژه‌ای قرار باشد تا عملیات سوراخکاری روی اجسام بزرگ و سنگینی انجام شود، کار با دریل‌های رادیال ثابت بسیار طاقت‌فرسا خواهد بود. چرا که حمل و نقل آن‌ها به محل کارگاه کاری بسیار سخت و غیرممکن است. در این موارد نیاز است تا دریل‌هایی قابل حمل و نقل وجود داشته باشند که به محل پروژه آورده شده و کارهای مربوط به سوراخ کاری را انجام دهند. این دریل‌ها علاوه بر آن که قابلیت حمل و نقل آسانی دارند، قادر هستند تا از طریق پایه‌ی مغناطیسی خود به سطح مورد نظر متصل شده و از انتقال لرزش‌های ایجاد شده به اپراتور جلوگیری کنند. در ضمن این پایه به گونه‌ای طراحی شده است که دریل را قادر می‌سازد تا در هر شرایطی اعم از عمودی، افقی، وارونه و حتی در ارتفاع‌های زیاد، به طور مطلوب کار خود را انجام دهد.
با توجه به همه‌ی مواردی که گفته شد این گونه از دریل ها بسیار کاربردی بوده و در صنعت و ساخت و سازهای گوناگون به کار می آیند. همین گستره‌ی کاربرد سبب می‌شود تا این ابزارها با توجه به ابعاد و کارایی خود به چند دسته تقسیم‌بندی شوند. این دسته‌بندی عبارتند از: سبک و کاربردی، صنعتی و چند منظوره، کارگاهی و مداوم کار، کامپکت و کاربرد ویژه. در واقع این نیاز مصرف‌کننده است که نوع دریل مگنتی را تعیین می‌کند.
شایان ذکر است قیمت دریل مگنتی با توجه به کاربرد و ابعاد آن متفاوت است اما به طور کلی دریل‌های مگنت ایرانی مقرون به صرفه‌تر هستند.

در این بین علاوه بر فروشگاه‌های موجود در سطح کشور، فروشگاه‌های اینترنتی معتبری وجود دارند که در این زمینه خدمات بسیار مطلوبی به شما ارائه می دهند. چرا که نه تنها در هزینه‌ها و زمان شما صرفه‌جویی می‌کنند و شما را از طی مراحل حمل و نقل و تقبل هزینه‌های آن، فارغ می سازند، بلکه با بهره‌گیری از نظر مشاوران و کارشناسان خود به شما مشاوره های تخصصی نیز ارائه می دهند. با این کار شما بهترین ابزار مورد نظر خود را خریداری خواهید کرد. در همین راستا مراجعه به سایت www.drill-magnet.com را به شما پیشنهاد می‌کنیم.‌

قبل از خرید دریل مگنتی به چه مواردی توجه کنیم؟

قبل از هر اقدامی به سوالات زیر پاسخ دهید.

با پاسخ دادن به این سوالات دایره‌ی جستجوی خود را برای خرید دریل مگنت محدودتر کرده و در نتیجه زودتر به پاسخ درست خواهید رسید. بعد از تعیین عمق و قطر سوراخکاری و همچنین تعیین پروژه­‌ی هدف برای انجام عملیات سوراخکاری هنگام آن فرا رسیده تا با بررسی ویژگی‌های فنی دریل مگنتی‌­ها، مناسب­‌ترین نوع آن را خریداری کنید.

1. برای چه پروژه‌ه­ایی به دریل مگنت نیاز دارم؟

اولین و مهمترین نکته‌ای که باید به آن پاسخ داده شود مکان و نوع پروژه‌ای است که می‌خواهید عملیات سوراخکاری را در آن انجام دهید. برای مثال کار بر روی یک تیر برق، برج متحرک، برج تلویزیون، پل و غیره نیازمند دریل مگنتی سبک وزن است. برای کار در محیط‌‌ های مرطوب و مکان‌هایی که احتمال جرقه زدن برق، خطر انفجار یا آتش سوزی وجود داشته باشد، دریل مگنتی پنوماتیک مناسب است. و همچنین دریل مگنتی افقی که با چرخ‌دنده‌های زاویه‌ای برای سوراخکاری در اماکن با دسترسی سخت ساخته شده‌اند.

2. حداکثر عمق سوراخکاری برای کار من چند میلی‌متر است؟

حداکثر عمق برش دریل مگنت عامل مهمی است که باید قبل از خرید دستگاه به آن توجه کنید چون ممکن است ابزاری خریداری کنید که نتواند عمق مورد نظر شما را ایجاد کند. عمق برش در بیشتر دریل‌مگنتی‌ها بین 30 تا 80 میلی‌متر است، اگرچه معمول‌‌ترین عمق برش 50 میلی‌متر است.

3. حداکثر قطر سوراخکاری برای کار من چند میلی‌متر است؟

توجه کنید که در انتخاب دریل مگنت به سایز آن بر اساس نیاز خود و مکانی که می­‌خواهید سوراخکاری کنید دقت کنید. برای مثال بهتر است از مدل­‌های سبک‌­تر و ارگونومیک برای اماکن با دسترسی سخت و مرتفع بهره بگیرید. کوچکی دریل مگنتی به معنی قدرت پایین آن نیست و مستقیما بستگی به توان موتور دریل دارد.

4. آیا اپراتور حرفه‌ای برای عملیات سوراخکاری در استخدام دارم؟

هرچند که کار با دریل مگنت دارای پیچیدگی زیادی نیست اما لازم است برای حصول نتیجه‌ی بهتر و جلوگیری از خطرات احتمالی از یک اپراتور حرفه‌ای و آشنا به این دستگاه‌ها کمک بگیرید.

عوامل موثر بر
قیمت دریل مگنتی

با توجه به توضیحات بالا و گستردگی مدل­‌های دریل مگنت در انواع مختلف، انتخاب یک مدل از این دستگاه در نگاه اول، کار بسیار سختی به نظر می‌­آید. اما با دانش و آگاهی در مورد خصوصیات دریل مغناطیسی می­‌توانید انتخاب مناسبی داشته‌­باشید. و در کنار آن با تکیه بر دانش کارشناسان مجرب و فنی فروشگاه آنلاین دریل مگنت، بهترین خرید دریل مگنتی را تجربه کنید.

فراموش نکنید که یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت دریل مگنتی کارایی و امکانات جانبی دستگاه است. در این­جا خصوصیات مهمی که یک دریل مغناطیسی با کیفیت دارا می‌باشد را ذکر می­‌کنیم:

 

* این برندها به ما اعتماد کردند.

  • موتور پر قدرت
  • طراحی مدرن مطابق با فناوری روز دنیا
  • تولید قطعات تحت استانداردهای جهانی
  • توانایی تنظیم سرعت
  • توانایی قلاویززنی
  • قابلیت چپ گرد و راست گرد
  • قابلیت کار با مته در سایز های مختلف
  • سوراخکاری ورق با ضخامت کم و متوسط
  • مجهز به سیستم خنک کننده اتوماتیک
  • گارانتی و خدمات پس از فروش و خدمات تعمیرات دریل‌مگنتی