معرفی دریل مگنت

PRO55

ایبن اشتاک

دریل مگنت PRO55 ایبن اشتاک آلمان با موتور پرقدرت 1150 وات مناسب سوراخ‌کاری و پیچ کردن فولاد، آهن و استیل بوده و به دلیل وزن مناسب و معقول و قابلیت حمل و نقل آسان به سایت، مجهز بودن به دسته قابل تنظیم همراه با گیره آلومینیومی و قابلیت تطابق با محل سوراخ‌کاری، محبوب کارگاه‌ها است. 

دریل مگنت ایبن اشتاک آلمانی
فروش دریل مگنت ایبن اشتاک مدل PRO-55
فروش دریل مگنت ایبن اشتاک
خرید دریل مگنت ایبن اشتاک
 قیمت دریل مگنت، قیمت دریل مگنتی، قیمت دریل مغناطیسی، خرید دریل مگنتی، دریل مگنت

درباره

ایبن اشتاک

معرفی دریل مگنت 55 صنعتی مدل PRO55 ایبن اشتاک آلمان را همچون گذشته با شرح مختصری از برند ایبن اشتاک آغاز می‌کنیم. کارخانه ایبن اشتاک آلمان همانطور که در صفحه توضیحات برند ایبن اشتاک مطالعه کرده‌اید از سال ۱۹۱۹ اولین دریل دستی آرمیچری خود را به دنیای صنعت معرفی کرده است. بنابراین می‌توان از ایبن اشتاک به عنوان قدیمی‌ترین و تولیدکننده دریل نام برد، زیرا تمام فعالیت خود را بر روی ساخت دریل های ارمیچری و ابزار های هم خانواده آن قرار داده است. این تجربه طولانی مدت به همراه تکنولوژی برتر آلمان این شرکت را تبدیل به یک تولیدکننده دریل و دریل مگنت پیشرفته در دنیا کرده است تا جایی که موتور دریل مگنت های اف ای و … توسط این شرکت تولید می‌شود.

مشخصات دریل مگنت PRO55

دریل مگنت 55 صنعتی مدل PRO55 ساخت ایبن اشتاک آلمان با موتور پرقدرت 1150 واتی، سوراخکاری مته گردبر تا قطر 55 میلی‌متر تمام احتیاجات یک کارگاه را برطرف می‌کند. موتور آلمانی ساخت Eibenstock این دریل به شما این امکان را می‌دهد تا کنترل کامل بر روی عملیات سوراخکاری خود داشته باشید.

دریل مگنت PRO55 شامل یک پایه مگنت و بدنه ساخت ایران و دریل ایبن اشتاک با موتور پرقدرت ۱۱۵۰ واتی است. باتوجه به این که شرکت ایبن اشتاک موتور و گیربکس بسیاری از شرکت های معتبر تولید دریل مگنت مانند اف ای پاورتولز و یوروبور را تامین می‌کند، دریل مگنت ایبن اشتاک با دریل مگنت های یوروبور و اف ای پاورتولز که در سایت فروشگاه آنلاین دریل مگنت نیز قابل خرید است، در یک رده‌ی کیفیتی می‌باشد.
بنابراین دریل مگنتی آلمانی PRO55 یک انتخاب هوشمندانه و دقیق برای خرید دریل مگنت است.

تحویل درب محل

ضمات اصالت کالا

دریل مگنت ایبن اشتاک مدل PRO55

برای اطلاع از مشخصات فنی، توضیحات محصول، دانلود کاتالوگ محصولات ایبن اشتاک و دیدن ویدئوی کار با این دریل مگنتی کلیک کنید.

دستگاه دریل مگنتی و سوراخکاری مدل PRO55 ساخت ایبن اشتاک برای ایجاد سوراخ های تقریبا بزرگ طراحی شده است. موتور قدرتمند با سرعت متغیر 1150 وات ظرفیت سوراخکاری با مته گردبر تا 55 میلی‌متر و ظرفیت سوراخ‌کاری با مته ته کونیک مورس 2 تا 23 میلی‌متر را امکان‌پذیر می‌کند. 

دریل ۵۵ صنعتی ایبن اشتاک آلمان مدل PRO 55 با سوراخکاری حداکثر قطر مته ته‌گرد تا ۱۶ میلی‌متر و ۵۵ میلی‌متر عمق برش است. این دریل مگنتی آلمانی با قابلیت سوراخکاری مته ته کنیک مورس ۲ تا سایز ۲۳ میلی‌متر ثابت کرده است که بر خلاف جثه‌ی کوچک خود از توانایی بالایی برای استفاده حرفه‌ای در کارگاه‌ها برخوردار است.

• موتور قدرتمند 1150 واتی با گیربکس 2 سرعته سنگین •
• سیستم کنترل هوشمند سرعت بدون توجه به تغییرات بار، سرعت ثابت را حفظ می کند •
• سوراخکاری با مته گردبرهای TCT یا HSS •
• کنترل الکترونیکی سرعت •
• کلاچ مکانیکی •
• طراحی و ساخت مقاوم عمر دریل مگنتی را افزایش می‌دهد •
• پایه مگنت هوشمند نوآورانه با وزن کم •

این مدل دریل مگنتی همچنین مجهز به سیستم خنک کننده داخلی مداوم است.

سوراخکاری با مته گردبر موجب تسریع عملیات سوراخکاری شده و با صرف توان کمتری از موتور دستگاه برش فلز انجام می‌شود. به همین دلیل استفاده از دریل مگنت برای صنایع فولادی مانند سوله‌سازی، راه‌سازی، کشتی‌سازی و ... به امری واجب و غیرقابل انکار تبدیل شده است. دریل مگنت‌های شرکت ایبن اشتاک (EIBEN STOCK) به دلیل کیفیت بالا و موتور آلمانی از بهترین‌های موجود در بازار هستند.
همانطور که قبلا اشاره شد موتور دریل‌مگنت‌های کارخانه FE Powertools تولیدکننده ابزارآلات برقی نیز، در آلمان و توسط کارخانه ایبن اشتاک ساخته می‌شود. 

دریل مگنت PRO55 ایبن اشتاک آلمان با گارانتی ۱۲ ماهه تعمیرات تخصصی کلینیک ابزار (ابزار برقی رحمانی) به خریداران ارائه می‌شود.

  • قدرت موتور: 1150 وات
  • قدرت مگنت: 1500 نیوتن
  • مته گردبر: تا سایز 55 میلی‌متر
  • مته ته گرد: تا سایز 16 میلی‌متر
  • ته‌کونیک: تا سایز 23 میلی‌متر
  • سرعت چرخش در حالت آزاد: ۴۵۰ - ۲۵۰ دور در دقیقه
  • تغییر سرعت گیربکسی: ۲ دور گیربکسی
  • کورس: ۱۶۰ میلی‌متر
  • وزن کل: 14کیلوگرم
  • ویژگی‌ها: مقرون به صرفه - کیفیت فوق‌العاده بالا
  • ساخت: کشور آلمان
  • گارانتی: یک سال خدمات تعمیرات تخصصی کلینیک ابزار (ابزار برقی رحمانی)
  • دریل مگنت PRO55 ایبن اشتاک
  • کیف حمل فلزی
  • سیستم خنک کننده
  • 3 عدد دسته راهنما
  • شفت مته گیر مورس 2 مخصوص مته گردبر

خرید دریل مگنت ایبن اشتاک

 

خرید دریل مگنت آلمانی

قیمت دریل مگنت

قیمت ابزارآلات صنعتی و به خصوص دریل و دریل مگنتی های آلمانی مانند قیمت دریل مگنت PRO55 با توجه به تورم و قیمت ارز و تحریم های علیه ایران با افزایش بسیاری همراه شده است. بنابراین توصیه می‌شود که مراقب دریل های خود باشید و حتما در استفاده از آن از اپراتورهای حرفه‌ای بهره ببرید. برای استفاده از این دستگاه حتماً باید از نکات ایمنی و فنی مخصوص به دریل، به خوبی آگاهی داشته باشند. اپراتور دریل مگنت، باید فردی آموزش دیده و ماهر باشد. اگر فردی هیچ گونه مهارتی در کار با دریل ندارد، تحت هیچ شرایطی نباید با این دستگاه کار کند؛ زیرا موجب بروز خطرات جبران ناپذیری در کارگاه خواهد شد.
اما اگر دریل شما با مشکل مواجه شد، نگران نباشید. کلینیک ابزار به عنوان اولین و تنها تعمیرگاه تخصصی دریل مگنت در ایران با متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای و مجرب در خدمت شما هستند.

ایبن اشتاک آلمان در مقایسه با کارایی و کیفیت بالای قطعات و ساخت آن بسیار مقرون به صرفه است. و انتخابی درست برای پروژه‌های ساحلی، صنایع پتروشیمی و شیمیایی، صنایع نفت و گاز، پالایشگاه‌ها، نیروگاه‌ها، کشتی‌سازی و صنایع دریایی است. به همراه این محصول کیف، کاور، آچار و دفترچه‌ی راهنمای استفاده به خریداران ارایه می‌شود.

محبوبیت ابزارآلات برقی آلمانی در ایران همچون برندهای خوشنامی مانند بوش، آ ا گ، متابو و . . . غیرقابل انکار است. با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر، و بالا رفتن قیمت دریل مگنت های آلمانی این دریل مگنت ایبن اشتاک در مقایسه با دریل های مشابه خود بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی می باشد. در کنار قیمت مناسب دریل مگنت مدل PRO55، به دلیل وجود پایه مگنت ایرانی که با کیفیت بسیار بالا تولید شده است یک دریل مگنت پرقدرت و مقرون به صرفه محسوب می‌شود.

 

قابلیت‌های دریل مگنت

PRO55

ایبن اشتاک

در ادامه معرفی دریل مگنت ایبن اشتاک مدل PRO55 ذکر این نکته ضروری است که این دریل مگنتی با موتور آلمانی طراحی شده و گارانتی 12 ماهه تعمیرات دریل مگنت کلینیک ابزار یکی از بهترین دریل‌مگنت‌های قلاویززن موجود در بازار است.

خرید دریل مگنت ایبن اشتاک مدل PRO55،  فقط از طریق وبسایت اینترنتی دریل مگنت امکان پذیر است. ارائه‌ی انحصاری این دریل مگنت به فروشگاه ما این امکان را می‌دهد تا بتواند به راحتی با صنایع مختلف همکاری داشته باشد.

کالای اصل آلمانی، ضمانت فنی تخصصی و قیمت‌‌گذاری منصفانه از مهمترین دلایل خرید این دریل مغناطیسی است.

از مهمترین ویژگی‌های مهم این دریل مغناطیسی می‌توان به طراحی ارگونامیک و ساخت مقاوم اشاره نمود که برای انجام سوراخکاری در شرایط سخت، دشوار و سنگین بسیار مناسب است.

برای دیدن تمامی محصولات EIBEN STOCK به لینک زیر مراجعه کنید:

Magnetic Drilling Machine – Eiben Stock

خرید دریل مگنت ایبن اشتاک
سایز دریل مگنت ایبن اشتاک EHB 100 RL
دریل مگنت آلمانی ایبن اشتاک

دریل مگنت PRO55 با طراحی ارگونومیک و ساخت مقاوم برای انجام سوراخکاری در شرایط سخت، دشوار و سنگین بسیار مناسب است.

مته گردبر دریل مگنتی

مته گردبر

55 میلی‌متر

عمق برش دریل مگنتی

عمق برش

55 میلی‌متر

مته ته کونیک

23 میلی‌متر

گارانتی تعمیرات تخصصی دریل مگنت

با خرید دریل مگنت ایبن اشتاک مدل PRO55 گارانتی 12 ماهه تعمیرات تخصصی کلینیک ابزار (ابزار برقی رحمانی) به خریداران ارائه می‌شود.

محافظت از مته گردبر

یکی از مهمترین نکاتی که باید در استفاده و خرید دریل مگنت PRO55 رعایت شود، محافظت و نگهداری از مته گردبر آن می‌باشد. روغن یا آب صابون در سوراخکاری موجب روان نمودن درون مته و محل سوراخکاری و در نتیجه طول عمر مته خواهد شد. سیستم خنک کاری اتوماتیک با یک محفظه آب صابون که توسط اپراتور پر می‌شود یکی از برترین ویژگی های این دریل مگنتی است.
فروشگاه اینترنتی دریل مگنت این امکان را برای خریداران فراهم کرده است تا به راحتی بتوانند مته گردبر های مورد نظر را از طریق فروشگاه زیرمجموعه خود به نام مته سرا خریداری کنند. همچنین می‌توانید با شماره‌های مندرج در پایین صفحه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان فنی و مجرب ما در واحدهای فنی و مهندسی بهره‌مند شوید.